.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

moji "predivni osjećaji"

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

zašto?

život i ja...savršen par...
"Nek jedino srca mjere vrijeme,kazuju put!"
Pain,pain...My dear pain...
...uspomene zašto se budite u vrijeme zaborava?...
You're here, theres nothing I fear,And I know that my heart will go on,Well stay forever this way,You are safe in my heart,And my heart will go on and on!......
Naivnost ili što?!




Image Hosted by ImageShack.us















subota, 06.10.2007.

Naivnost ili što?!

Zašto smo mi žene prenaivne neka mi netko objasni!!Upoznala sam savršenog dečka,ali jedno me mučilo,a to je bilo što je bio dosta stariji od mene,ali to se nije primječivalo.Upočetku sa njim nisam htjela biti,malo me je bilo strah,ali ok,mislila sam ako se tog straha riješim da će sve biti dobro.I tako malo po malo i počela sam se u njega zaljubljivati.Tjedan dana nakon toga mi je rekao da ako mi netko ponudi nešto da bi to trebala prihvatiti tko zna,da više nikad to neću imat priliku dobiti.I ja naivnakuša sam ga poslušala.Počela sam osjećati osjećaje prema njemu,zavoljela sam ga,ali to nikad nisam mogla pokazati.Jednom me pitao da li bi ja pristala na sex sa njim jer on je bio stariji i htjeo je.Ja sam mu dala do znanja da sebe smatram premladom osobom za to i rekla sam da ne želim.Poslije toga su se stvari krenule lošije odvijati.Počeo je biti bezobrazan i neugodan.Nakon par dana rekao mi je da me ne želi ćuti jer sam mu nanjela toliko boli.I onda sam shvatila njegove prave namjere.
Iako je bio zgodan,ali pogled mu je bio zao.I eto,naj lakše je naučiti na svojim greškama,ali one bole.Ali jbga...

Nemojte da vama se to dogodi,slušala sam svoje srce i pogledajte sad...

- 22:26 - Comment To Me... (2) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.